Wednesday, November 21, 2012

Bonus Royalti Setiap 6 Bulan

Apa yang BEST SANGATTT dengan bisnes Susu Alphalipid ni?

Ehem. Ni nak habaq mai naa..

Situasinya lebih kurang macam ni...

Katakan bulan ni (Nov 2012) anda berkahwin, dalam masa 6 bulan akan datang, anda pasti belum memiliki anak, entah pregnant pun tak sempat lagi! *sebab terlalu sibuk dengan kerjaya katanya*

TAPI..dengan hanya join bisnes ALPHALIPID bersama saya di bawah naungan NZ New Image, dalam masa 6 bulan akan datang, akan berpeluang besar untuk mendapat Wang Royalti macam kat bawah ni *drooling*

REAL CASH tau ni..bukan tipu2 punyer :)
*hanya dengan NZ  New Image

BEST KAN? BEST KAN? Hanya join bermodalkan RM60, anda sudah boleh memulakan bisnes anda sendiri dan mendapat income bulanan 3-4-5 angka, bahkan 6 angka! Setiap 6 bulan pula berpeluang memerima Wang Royalti, iaitu bonus yang diberikan oleh syarikat sebanyak 2 kali setahun!!
Kerja makan gaji di syarikat swasta pun dapat bonus setahun sekali jer...huhu. Dengan bisnes ni, dapat 2 kali bonus beb..!!


JANGAN TAKUT.. di mana pun anda berada, saya bersedia membantu anda untuk mencapai impian anda!

Bisnes bersama NZ New Image ni sangat fleksible... di mana kita memiliki Physical Main Office di Northpoint, Midvalley, KL..dan Visual Office! Visual Office merupakan sistem online yg boleh di-akses walau di mana pun anda berada(asalkan kawasan tu ada internet yer) Visual Office ni memudahkan anda untuk membuat order dan mendaftarkan new membership! Jangan risau...semuanya akan diajar :)


Saya hanya perlukan semangat anda untuk buat bisnes dan semangat anda untuk memperbaiki keadaan diri  dan keluarga ANDA!


Dengan hanya bermodalkan RM60!!! Jom mulakan bisnes ini SEKARANG supaya anda akan berpeluang untuk menerima Wang Royalti pada Mei 2013! In Shaa Allah..NOTHING IS IMPOSSIBLE! 


BERANIKAN DIRI ANDA SEKARANG UNTUK KEHIDUPAN YANG LEBIH BAIK DI MASA AKAN DATANG :)



BERTINDAKLAH SEKARANG!! Hubungi Ida @0133536818 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment